Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

03 January 2012

Pulang Ke TMS

Bismillahirrahmanirrahim,

Alorh, alorh, alorh.. Buka je sesi persekolahan untuk tahun 2012 aku pun kembali ke ofis TMS. Sepanjang tahun lepas (2011) aku merantau ke ofis client di Bukit Kiara yakni Bahagian Teknologi Pendidikan (BTP). Akhirnya, aku kembali.

Ceh, macam lah setahun tak masuk opis TMS. Padahal tiap2 hari Jumaat den kono masuk TMS. Hahaha..Ini semua SPS puncanya. SPS? Malas nak tulis balik. Kalau nak baca boleh refer kat sini. Kontrak untuk support SPS di BTP dah tamat. So apa lagi, konolah balik TMS. Dah la TMS ni dah tak macam dulu lagi. Sorang2 berhenti kerja. Baguslah masing2 dah dapat kerja yang lebih bagus. Den doakan kalian maju jaya ditempat baru.

Bagi den cuma suasana dah tak macam dulu lah. Kerja tetap cam biasa je. Orang bagi kerja kita buat. Adalah dekat 10 orang kawan2 den yang nak berhenti. Hai, sunyilah nanti opis tu. Apo nak buek, hadap jo lah...

No comments:

Iklan Bergambar !