Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

01 January 2012

WELCOME 2012


Bismillahirrahmanirrahim,

Alhamdulillah, telah masuknya kita semua ke tahun 2012. Dengan ini dengan segala hormatnya 2011 perlu mengundurkan dirinya. Dengan itu juga kembalinya aku ke blogspot. Ibarat lembing awang pulang ke dayang. Eh? Apahal pulak. Takde kene mengene pun..

Sambut tahun baru? Ceh, buat penat je nak pi dataran merdeka ke, the curve ke semata2 nak tengok bunga api. Time ni orang sibuk terjerit2 tengok bunga api, den ngan rakan2 KBKcrew sibuk duk tengok bola kat mapley. Yelah, baru habis main badminton kot. Layan bola lagi best.. Hahahha..

Apapun, sempena tahun baru ni la kan, den ucapkan Selamat Datang Tahun 2012. Kebaboomm...

p/s : Insyallah, tahun ni nak kawin lah..doakan aku erk.. ^_^

No comments:

Iklan Bergambar !